14 0514 foto A J aan de Stegge MS1

Soul:made is ├ęcht, verrassend, slim en concreet

De merk- en communicatieaanpak van soul:made heeft geleid tot een andere kijk op de Telfort-consument en op het dagelijkse werk van marketeers en communicatiecollega’s. Soul:made heeft hierbij een succesvolle consequente en consistente inzet van boodschap en middelen gebruikt. Soul:made is voor mij in de kern: echt, verrassend, slim, persoonlijk en vooral concreet. En niet onbelangrijk, soul:made heeft haar aanpak binnen Telfort op de korte en vooral ook op de lange termijn geborgd.

Ton aan de Stegge, CEO Telfort

Soul:made OVER TELFORT

 NFP 140305 0643

Soul:made aan de directietafel én
met de voeten in de klei.

Voor Telfort heeft soul:made de merkstrategie ingevuld voor de consumentenmarkt. Daarnaast heeft soul:made de bestaande afdeling communicatie bij Telfort heringericht om zo tot een maximaal effect te komen.

Sonja Kok, soul:made

Wil jij weten wat wij
voor jou kunnen betekenen?


afspraak maken
afspraak maken
'A brand that captures your mind gains behavior, a brand that captures your heart gains commitment.'

Scott Talgo