Wesseling Henk Taskforce BID

Soul:made, no-nonsense en voortvarend

Soul:made beheerst het communicatie vak. Of het nu gaat om een website, social media strategie of klassieke uitnodigingen per post, soul:made bedenkt en verzorgt het. Soul:made zorgt altijd voor een prettige dialoog met de opdrachtgever. Denkt strategisch en werkt no-nonsense en voortvarend. Wat ik als zeer prettig heb ervaren is dat je echt op soul:made kan rekenen.

Henk Wesseling, Bestuurlijk Hoofd Taskforce BID

Soul:made over de Taskforce BID

 NFP 150302 0452

Het vertrekpunt van soul:made? Mensen verwerken informatie op geheel eigen wijze.

Voor de Taskforce BID, een tweejarig interbestuurlijk programma ingesteld door minister Plasterk van BZK, heeft soul:made de verantwoordelijkheid gekregen voor alle marketing en communicatie aangaande het positioneren van de Taskforce BID en het uitrollen van haar activiteiten. Het programma heeft bestuurders binnen alle overheidslagen ondersteund op het vlak van informatieveiligheid. De digitale wereld vereist ‘anders denken’ en ‘anders handelen’ van bestuurders. Een nieuwe vorm van leiderschap dus. Soul:made is goed in staat geweest te schakelen tussen bestuurlijk, strategisch, tactisch en operationeel niveau. Soul:made is ook hier woordvoerder geweest in het complexe werkveld van informatieveiligheid & overheid.

Anne-Fleur Wijgerse, soul:made

Wil jij weten wat wij
voor jou kunnen betekenen?


afspraak maken
afspraak maken
'The best way to predict the future, is to create it'

Peter F. Drucker